Sunday, January 25, 2009

I'm baack


Tjoo alla! Nu är jag äntligen tillbaka på tha blogg. Have you missed me?
Jag har med fasa insett hur snabbt besöksstatistiken minskat de senaste tre veckorna. Sorgligt värre. Men det är så det är. Nu är jag tillbaka och redo att få upp besöksantalet. Jag har under en tid funderat på att flytta över till metrobloggen, jag ska erkänna att jag lockas lite av tanken att tjäna pengar på min blogg. Men man måste få minst 5000 besök på en månad och i dagsläget känns det en aning svårt. Jag började ju att räkna besökare i mitten av november ungefär och det tog mer än en månad att få upp till 1000 besökare. Så jag får väll se. Jag kanske ska börja marknadsföra min blogg lite mer?

Nu ska jag bekänna en annan sak. Jag har hycklat lite med hela datorfastan. De första 5-6 dagarna körde jag hårt på det. Men sen blev det facebook. Sen blev det fem dagars hel data fasta igen, och nu har jag brutit det. Suget efter att skriva bloggen har gått till och från under tiden. Det dock för det mesta varit ganska skönt att inte behöva tänka på det. Men nu är jag redo igen :)

Stora kramar!

No comments: