Saturday, January 31, 2009

Lördag

God morgon! Idag blir det en fullspäckad dag. Klockan 16 är det fest hos Vicky, och innan dess ska jag hinna köpa present. Klockan ett är det Sthlm Freeze. Man träffas först i kungsan för att sen en efter en röra sig mot T-centralen. Prick 14 ska alla som är med stå helt blickstilla i någon pose i fem minuter, och sen bara gå vidare som om ingenting hänt. Snacka om coolt! Men eftersom jag inte städade något i veckan och pappa inte vill att vi ska städa på söndagar så blir det alltså att försöka hinna med så mycket av städningen som möjligt innan vi åker. Jag ska också hinna packa mina kläder och mitt smink samt duscha. Så ja, det är bara att börja.

Försök och häng på Sthlm Freeze om ni har möjligheten. Annars kan ni ju bara komma dit för att glo på mig och min syster som kommer att stå helt blickstilla så att det blir lite apa-på-zoo feeling.

Stor kram på er!

No comments: