Wednesday, January 28, 2009

Snart bär det av hemåt

Jag kom med den briljanta idén att skriva ett blogginlägg medan jag ändå var i skolan och väntade på bussen, så att jag kan ta tag i studierna direkt när jag kommer hem sen. Jag har nämligen flera tal i matten att göra (nej... jag gjorde inget igår. datorn var för lockande hehe), och jag måste börja plugga på samhällsprovet. Så om jag fyller mitt dagliga behov av data nu så kan jag fokusera helt senare. Ibland kan även en blond Victoria vara smart.

Idag har jag fått ett några komplimanger för mitt utseende. "Vad fin du är idag Victoria". Det är alltid trevligt att höra. Komplimanger kan man aldrig få för lite av. Jag tror rentav att jag ska börja ge fler komplimanger själv. Man blir ännu gladare när man gör någon annan glad. :) Allt som allt har det varit en trevlig dag.

Eftersom jag har sovmorgon till kvart i sju imorgon så ska jag skriva ett till inlägg ikväll när jag är klar med plugget. Rubriken kan ni få redan nu: Varför läser man en främlings blogg? Intressant måste jag själv säga. Hah, någon måste ju tycka det, så varför inte jag?

Kram på er!

No comments: