Monday, January 26, 2009

Simning

Dagen blev bara två lektioner, samhälle och geografi och sen skyndade jag vidare till mina tjejer i cellen och efter det simmade jag ett tag med Elin. Vi simmade nästan en kilometer, men precis när jag skulle vända och köra de sista 25 metrarna så dampade min fot. Jag sträckte/fick kramp i hela insidan på högerfot, och bara för att göra det värre så började ena tån på vänster fot dra sig åt fel håll. Så där var jag i vattnet med två knäppa fötter och som gjorde att jag inte kunde simma. Till slut kämpade jag mig till kanten med orden "deal with the pain" och Elin som stöd. Men det gick bra ändå :)

Så egentligen borde jag plugga på franska orden, men eftersom jag kollade igenom dem på vägen hem så tycker jag att det räcker. Vad har ni haft för er?

Kram!

No comments: