Tuesday, January 27, 2009

In school

Sitter i skolans bibliotek och väntar på att Marianne ska hitta en bok. Just nu får hon en rundtur av skolbibliotikarien.

Vi fick tillbaka våra engelska nationella som vi gjorde för några veckor sen. Det var inte de riktiga proven, utan mer övning. När hon gav mig pappret och jag såg på resultatet fick jag en chock. Jag fick G. G! På ett engelska prov! Ett G är inte bra för att vara mig då jag siktar på MVG, men en stund senare förklarade någon att detta var bara ena delen av två, och det var den sammanlagda summan tillsammans med den andra delen som räknades ihop sen. Då jag fick den andra delen kunde jag pusta ut. Hehe. Snacka om knäppa problem jag har.

Nu ska jag snart på ULS och sen blir det franska. Vi hörs när jag kommer hem.

Kram!

No comments: