Saturday, December 22, 2007

McFly?

Julkänslooooor! :D Haha.
Sitter här tolv på natten och har precis upptäckt Mcfly. Ett gäng helt okej engelska grabbar. De spelar sig själva i filmen Just My Luck, men det var inte förren nu jag förstod att det bandet finns på riktigt. Det är märkligt vilka uppenbarerlser man kan få på kvällskvisten.
De har några riktigt bra låtar faktiskt, och ju mer man lyssnar desto bättre tycker man om dem :) Just nu har jag fastnat för All About You, I've got you, 5 colors in her hair, Too close for comfort.
Tjoho!
Men jag borde kanske krypa till sängs och gosa in mig i mina rena lakan i mitt rena rum. Jag har varit riktigt duktig idag, gjort värsta storstädningen i rummet. Man får en sån glad känsla då man kommer in i ett rent rum. Mums! Kan man säga så? Äh, det spelar ingen roll.
Natti natti!

Plus: Rena lakan!
Minus: Jobbiga känslor!

God jul!

No comments: