Tuesday, December 11, 2007

Dålig uppdatering

Ja, jag vet. Jag suuuger på att uppdatera. Men det bara blir så.
Jag längtar otroligt sjuukt mycket till jullovet. Jag tror faktiskt att jag aldrig längtat så här mycket till ett lov förut. Just nu går jag inte på vilja eller av kraft, jag kämpar för att jag måste. Kan inte skolan bara sluta?!
Det ska blir så underbart häärligt med lov :)
Förresten så var det julfest i fredags, jag har massa bilder upplagt på min bilddagbok: www.bilddagboken.se/vickywoo .
Kolla :)
Aja. Nu måste jag plugga på ett fysikprov som jag inte fattar något av och skriva klart 25 engelskafrågor.
Puss och kram.

Lever ni där ute?
Jag saknar era kommentarer...

2 comments:

Anonymous said...

Vi lever, jag lever! :D
julfest i fredags??? du menar väl nobelfest i fredags eller???
Nu på fredag blir det riktig julfest! :D :D

KRAM!

Anonymous said...

Haha. Jaa. Jag menar nobelfest! :P Blandade ihop alla dessa fester. Hjärnan blir alldeles knäpp:)