Thursday, December 20, 2007

Jullov med blandade känslor

Men kära hjärtanes vad jag är dålig på att uppdatera. Jag skyller det på min enorma skoltrötthet och slapphet.
Men nu är det slut på skola och ännu mer slapphet på G, det är äntligen jullov! Halleluuuja! *Dansar runt i rummet* Äntligen säger jag, det var på tiden och verkligen inte en dag för tidigt. Nu väntar 2 veckor och 4 dagars slapphet, degighet och absolut ingentinghet. (Finns det ordet?). Skönt ska det bli i alla fall.
Jag har bara planerat en sak så hojta till om ni ska göra nått :)
Men lite sorgligt var det ändå idag... Sista julen med klassen. Vi kommer inte ha några julfester och inget julpynt tillsammans längre. Det var sista gången vi var hos Tomas och käka tacos. Det var sista julavslutningen. Så det kändes lite sorgligt. Men vi har en hel termin kvar som vi kan fylla med massa grymma minnen. Jag är så glad över min klass, jag måste ha hamnat i den bästa klassen på jorden. :) Puss på min klass!
Så, imorgon ska jag sooooova, och sen ska jag baka, och sen ska jag städa, och slå in presenter. Fredrik, Rebecka och Maggan kommer nämligen på lördag för en liten "pre-christmas day". De ska åka till Rebeckas familj över jul så därför firar vi med dem lite innan. Typ, julklappsöppning och grejer. Så det blir kul.
Nu ska jag sluta tråka ut er och jag ska önska er en riktigt god jul!
Jag kommer antagligen önska er en god jul de närmsta fyra dagarna, men ändå.

God Jul!
Och många kramar!

No comments: