Saturday, December 15, 2007

life according to me

Skoltrött som jag vet inte vad... Allt jag vill är att sluta skolan, ta det lung och vila upp mig. Jag orkar verkligen inte med skolan längre. Det är väll en tröst att det bara är två skoldagar kvar, varav en av dem innehåller ett matteprov. Buhu! Aja...
This is how life goes... Ska bli underbart med lov sen i alla fall...
Så, den senaste veckan har jag verkligen käkat! Haha. "Må-bra kväll" med Hannah, och sen massa julfika och julmat.. Men det är den tiden på året.
Jag älskar verkligen det här, alltså, den här tiden när det närmar sig jul. Visst är det stressigt, men då man får tid att sitta stilla och ta det lugnt så är det underbart.
Det är ändå något fridfullt med det hela.
Och mitt i allt så älskar jag mitt liv... Visst går det upp och ner, lite väl ofta kanske, men jag älskar ändå att leva, jag älskar att finnas till, jag älskar att veta var jag är på väg.
Jag är välsignad, så underbart och otroligt välsignad...

Pussar och kramar!

No comments: