Wednesday, January 31, 2007

Helloo

Hej alla glada! Och alla sura också för den delen...
Här är jag igen.

Åkte hem tidigare idag eftersom jag kände mig yr och lite illamående.. Var med på en lektion. Hehe. Men jag kommer tillbaka imorrn, man kan inte hoppa skolan för alltid. Även fast det skulle vara sjukt skönt. Håller ni med?
Så, igår var det klassmöte inför vår resa till USA i nian. VI SKA TILL USA!
Det var mycket om förberedelser, hur vi ska få in pengar, vad vi i klassen gör för att förbereda oss och så vidare. Mycket intressant och det började sakta men säkert gå upp för en vad det egentligen är som vi ska göra. :P Att vi inte alls ska till England, utan till något bättre :P Hela klassen är helt hypade.
Ledarna som ska följa med oss är vår lärare Tomas och min pappa, eftersom vår egentliga lärare inte kunde följa med, sen ska Liia och Maria Brink följa med. Suuupernajs! Snacka om att jag ska shoppa mycket, och vi i klassen kommer att komma varandra så nära. Nians resa är något man längtat efter sen i fyran. Innan dess förstod man inte riktigt vad det var. Men nuuu, nu räknar man dagarna :P 270, 269, 268,267,266,265...
Men, innan drömmen är verkligheten ett faktum. Och verkligheten gör sig påmind även fast man inte vill det.
För mig är verkligheten ett svenska arbete som ska vara inlämnat imorrn. Jag borde börja.
Vi ses!

No comments: