Saturday, January 20, 2007

"When it lasted,she was more real to me than any of that stuff, she was more real to me than anything I've known, I saw her, I kissed her, I love her"

Här sitter jag, klockan är 22:00--> och jag har precis sett på en grymt mysig film, The Lakehouse, som är en film jag verkligen rekomenderar. Så jag sitter med fin musik i öronen, I'll be av Edwin McCain, jag har för mig att han är lite skum men, den här låten är underbar. Och så skriver jag... Känner mig lite lagom sentimental.


Men jag ska berätta om lite annat....Igår var man i Vallentuna med Josse. Grabbarna skulle ju ha spelning! Bra jobbat hurrni! Du som inte var där missade något, helt seriöst. De var jätteduktiga. Röjj i slutet och Only hope ägde. Schöna ni är :P
Och visst blev kvällen bra efter ett tag Josse :) Lite socialt trots allt. Ja, i alla fall för dig ;)
På kvällen sen fick man skjuts av en annan Josefin, som visst hade haft pappsen som lärare i något år. Haha. Trevligt :P Och visst var det skönt. Jag hade inte trivts på Roslagsbanan tolv på natten.
Ja, så kom morgonen och "STÄNG AV KLOCKAN THERESE!" Frukost, promenad och semla.
Lite singstar hann vi ju också med. Hehe.
Och sen såg jag, mamma och pappa på filmen. Mmm.... "She was more real to me than anything I've ever known..."
Och nu ska jag stänga av...
I'll be your crying shoulder
~Edwin McCain~

2 comments:

Anonymous said...

Wow! Jag "yuotubade" I´ll be med Edwin McCain. Gryyym!

Anonymous said...

Ok. det blev skumt. Jag skriver igen.. :)

jag "youtubade" låten I´ll be med Edwin McCain. Gryyym!