Tuesday, January 02, 2007

Something, something, something...

Jag kikar runt på massa olika bloggers. Deras sidor är så fina. Min verkar så tråkig.... :P Fina layouter, skriver bra, får in lite humor. Vad gör jag här!? Suck.

Så här sitter jag i min pyjamas, om man nu kan kalla det jag har på min en pyjamas, gäspar, och kliar mig i ögonen. Andra dagen på det nya året. Vad görs?

En sån seg dag. Jag vill göra något. Till exempel vill jag få mina fina bilder från digitalkameran och in i datorn. Men den dumma sladden har försvunnit. Bara sådär spårlöst. Och det är bara jag som bryr mig.

"Ja, men den ligger där någonstans."

"Jag såg den förut."

"Den finns ju."

Tack, stor hjälp familjen!


I varje fall så är en sak bestämd. Jag ska hämta ett paket på posten. Som innehåller en liten digitalkamera, eller en skiva. Jag hoppas faktist på det förstnämnda. Då slipper jag använda pappas kamera.. Yey! Men visst är en skiva med Chris Tomlin inte heller så dumt )


Btw, I got this need for travelling. I really need to get out of Sweden for a while. Anywhere.

Varför skriver jag på engelska nu då? Är det för att jag ska vänja mig vid det redan innan jag kommit utomlands. Neej. Jag tycker att man får ut mer vad man vill säga på engelska. Det är så mycker mer än bara ord som svenskan kan vara ibland. English for the people!


Nu vakna pappa.

"Har du inte hittat sladden än? Helt otroligt! Det måste ju finnas. Har du tittat överallt?"

"Helt otroligt" viskar han sen.


Ja, ja. Nu ska jag klä på mig :P

1 comment:

Anonymous said...

haha, hör glenns rööst! haha