Monday, February 05, 2007

Hum.

Här är jag igen! Är ni inte totalt överdrivet överlyckliga nu?
And I'm here with nothing to say! Är ni inte totalt överdrivet överlyckliga nu?

Känner mig otroligt lugn, fast jag borde ju vara totalstressad. Ett prov och en inlämning nästa vecka. Provet känner jag nemas problemas inför. Men inlämningen. Jag har precis börjat! Och arbetet, il est grande!! Jag ska skriva om en kvinna som heter Nora Lam, kommer från Kina och gjorde stora saker för Gud. Jag har en bok på 30 kapitel och 216 sidor, jag har kommit hälften av boken. Dock så kände jag mig lite smart och började skriva på hennes liv utifrån det jag kommer ihåg. *APPLAUSE*

Have a wonderful week and live it like it was your last.

iLove
(Lina, I can't wait)

1 comment:

Anonymous said...

haha jag jobbar på saken! ;D XD