Wednesday, January 10, 2007

How great is our God

How great is our God?

Hur ofta måste man inte fråga det?
Hur ofta borde man inte fråga sig själv det? Och med stor betoning på borde!
Tänk att han aldrig ger upp om en, han suckar aldrig och säger: "Nämen, Victoria, nu klantade du till det igen! Hur ofta måste jag dra upp dig igen? Måååste jag verkligen dra upp dig denna gång också?"
Tänk vilken katastrof det skulle vara! I varje fall för mig :) Helt seriöst. Jag skulle aldrig klara mig.

Så skönt att veta att han alltid finns där, alltid älskar mig, aldrig lämndar mig, han är obeskrivbar, otroligt kärleksfull, kungars kung och han är min GUD! Det är obetalbart.

1 comment:

Anonymous said...

ja det ska bli intressant. Men det blir nog bara för en termin. Sen är flickorna för stora för söndagsskolan! :P Hon heter Claudia, mörkhyad tjej. vet inte om du vet vem det är :P Hon är iaf äldre än mej.