Friday, July 10, 2009

See you soon, hopefully...

Jahapp... Det här kan bli det sista inlägget på ett tag. Min käre far har inte fixat internet än och idag lämnar jag Vallentuna. Ingen facebook, ingen blogg, ingenting... Sorgligt.

Igår såg jag på Star Wars, första filmen. Asså... jaaa... Jag har klarat mig bra utan den, och att ha sett den har inte inneburit något life changing för mig heller. Så kort och gott. Star Wars klarar man sig utan :)

Jag måste bara berätta om något jag stör mig väldigt mycket på också, och det är när folk inte svarar på sina telefoner! Man ringer och ringer och de svarar ändå inte, har man skaffat mobil får man inse att man förväntas vara tillgänglig dygnet runt :) Kanske inte riktigt, men nästan. Så, om ni inte vill råka ut för Victorias vrede, svara alltid när jag ringer!

Kram!

No comments: