Sunday, July 26, 2009

Hallåååå bloggen och läsare. Dock är jag inte så säker på att jag kan räkna med så många läsare efter den ojämna uppdateringen den här sommaren, och inte blir det bättre. På onsdag åker jag till USA och är borta i tre veckor. När jag sedan kommer hem den 19 augusti får jag några timmars vila innan jag sen ska till skolan dagen efter. En skoldag som kommer pågå i ca en timme, sen missar jag fredagen för jag ska till Skåne på 70 års kalas. Hah.

Angående uppdateringen på bloggen under min USA vistelse ska jag försöka så gott det går. Dock kan jag inte lova att det blir varje dag, men med ojämna mellanrum. Så om ni kikar in lite då och då så kanske jag hunnit skriva något nytt.

För övrigt ser jag sjukt mycket fram emot USA. Jag har längtat så otroligt mycket, och nu är jag snart där. Jag har börjat forma en lista i mitt huvud på vad som ska med och imorrn på vägen hem blir den nog nerskriven på ett papper. Jag älskar att göra listor :) Imorgon ska vi förresten till Helsingborg och hälsa på min farfar. Juste! Jag har ju inte sagt att jag är i Skåne just nu. Vi kom hit i torsdags och har haft fullspeckade dagar med hela familjen, plus mickes flickvän Johanna. Vi har haft det underbart och käkat stört mycket.

Nu loggar jag ut...
Kram!

1 comment:

Anonymous said...

Miss Woods! du far ha det sa bra i USA. har last botros blogg, hahah sjuka amerikaner assa, tur att du ar HALVamerikan o ınte HEL foa da skulle jag ha spoat upp glig for lange sen =P

see you later aligater and swima lungt //MariannE