Thursday, July 09, 2009

Torsdag morgon (?)

Goood morgon!
...eh, eller nått...
Vaknade för en timme sen ungefär av ett "...Victoria?" Mysigt :)
Underbart väder har vi också. Regn, regn och ännu mera regn. Typisk svensk sommar, och den lyckades pricka in precis när jag fått lov. Thank you so very much.

Igår blev det som sagt tacos med rödbetssallad och Ice Age 3. För alla er som någon gång funderat på vad tacos med rödbetssallad kan smaka ska jag ge er en kort recension:
Det enda som smakade annorlunda var majonnässmaken. Konsistensen var krämigare, och färgen... ja, den var rosa. Jag kan inte säga att det var direkt äckligt, men jag kommer nog inte lägga till det i min tacos frivilligt. Så för er rödbetssallads-älskare, go ahead, try it!

Ice Age 3 var helt sjukt rolig. Jag satt och garvade genom hela filmen.

Idag blir det nog en innedag, thanks to the weather, med förhoppningsvis många klyschiga filmer.

Stor kram!

1 comment:

Anonymous said...

välkommen till civilisationen =D varje dag har jag gått in på din blogg o kollat om du uppdaterat, men nej nej! nu förstår jag varför =P blev faktiskt lättad över att ditt "döda mig" inlägg inte var en världsdeppretion =D

kul att du snart ska börja köra, själv ska jag ta halkbanan på mångad (13/7) kl 8.00! kul... om jag inte överlever vill jag bara säga tack för att du alltid funnits där för mig och, appropå ingenting, att Butross (Peter) åker den 18 kl. 14.00

som du ser har jag inte kunnat få kontakt med dig på en o en halv vecka varkn genom blohhen eller mobilen, så nu får du skylla dig själv att jag skriver av mig så här mycket

...fy vad pissigt om det blir något fel och detta inte läggs upp på din blogg..teknik...djävulens påfund...

//Marianne