Wednesday, July 08, 2009

Internet-död

ÄNTLIGEN INTERNET!!!
Vårat internet har varit nere i en och en halv vecka nu. Snacka om abstinens. Dessutom lyckades de tajma nerläggningen precis efter det senaste inlägget... Jag lovar, jag är inte deprimerad :) Det var bara ännu ett fall av mina otroligt roliga humörsvängningar. Tjejer, ni vet ;) Så jag försäkrar er om att jag inte suttit och deppat den senaste veckan, inte av den anledningen i alla fall. Deppat har jag gjort pga inget internet :)

Så, vad har hänt den senaste veckan då? Ja, det blir jobbigt att skriva ner. Men kort och gott har jag avslutat mina tre veckors sommarjobb på dagiset, badat lite, firat 4 juli och tagit det lugnt. I måndags och igår var jag dessutom på handledarkurs. Snacka om sömnpiller. Men nu väntar jag bara på körkortstillståndet, så då ser ni mig snart ute på vägarna. Ta skydd ;)

I skrivande stund sitter jag i ett vardagsrum i Vallentuna. Vallentuna är minst lika mycket lantis som Sorunda, trots vissa protester. Sanningen gör ont ;)

Ikväll blir det nog Ice Age 3. De andra två filmerna har ju varit bra. Så den här kommer nog att vara minst lika rolig. Jag ska dessutom smaka på Hannes favoriträtt, tacos med rödbetssallad. Ja, jag vet, det låter (ganska) äckligt... Det är tydligen intagsprovet, så jag får helt enkelt hålla god min. Smile and wave boys, smile and wave...

Nej, nu måste jag fortsätta att stilla mitt internet behov. Förhoppningsviss dröjer det inte lika länge tills nästa inlägg.

Kram på er!

No comments: