Wednesday, November 28, 2007

Onsdagsblä

Ush och blä vilken dag det har varit!
Först hade vi franska och vi fick tillbaka proven, jag fick VG, till min överraskning faktiskt.. Jag är sämst på franska XD. Sen var det engelska och musik. På musiken skulle vi framföra låten "Come, now is the time to worship" och om man ville ha högre betyg skulle man sjunga. Jahapp, tänkte jag, då är det bara att köra på då.
Det gick sämst. Jag tappade bort mig och sen började några i klassen att fnissa, inte åt mig, men det var jobbigt så jag blev lite småledsen över att jag klantade till mig så grovt och för att dom fnissa. Så jag gör en klassisk filmscen och rusar ut ur klassrummet. Som tur var så va lektionen ändå slut. Så jag skolkade inte.. :P
Självklart ser alla att jag grinat och det blir värsta stohejet.. Suck!!!
Alltså, jag vill ju att man ska bry sig, men det är bara så jobbigt när alla ska komma och muntra upp mig och tycka synd om mig. Det räcker med 1-2 pers! Aja. Så blev det i alla fall.
På eftermiddagen var det matte och vi gjorde diagnos på geometri. JAG HATAR GEOMETRI! Och dessutom suger jag på det... Sista två lektionerna flöt väll på någorlunda... Och nu är jag hemma och pluggar på kemi.

Hej svejs och kram kram!

No comments: