Monday, November 12, 2007

Gymnasieval

Allåå!
Gymnasieval på ingång och min hjärna går på högvarv dag och natt.
Första val: Sam-Beteende på Tullinge gymnasium
Andra val: Sam-Sam? Estetiskt? Sam-Media? På Nynäshamn? Jensen? Eller något annat....
Tredje val: ??-?? på ????????????

Aaaaaah! Vad ska jag ta som andra? Buhu.
Helt seriöst. Jag veet inte. Förhoppningsvis får jag litte större klarhet i det hela på gymnasiemässan, och så får jag kasta mig på Gud :) För han är ju ändå den som vet bäst :)

Fast ni andra som redan gått igenom detta får mer än gärna lämna förslag.
Jag känner mig en aning desperat.

Kram Victoria

3 comments:

Anonymous said...

sam sam på haninge fria? eller sam ekonomi på fria? Tycker att det låter som kanon val! ;) hehe nä, menhelt seriöst så är haninge fria en grymt bra skola om du vill satsa på dina studier och såklart om du vill välja sam.. :D

Lycka till med valet. :D

Anonymous said...

du kmr nog helt klart in på ditt första hands val, inte svårt att komma in på tullinge :P

Ester said...

sam-sam/sam-ekonomi på Fria xP
som klippt och skuret för dig, woho!