Tuesday, November 20, 2007

Confused

Plugg. Plugg. och ännu mer plugg.
Det är i princip allt jag hinner med nu för tiden. Men jag gissar att ni också har plugg, så mitt plugg kan inte vara kul att läsa om. Jag ska bespara er den plågan :)

Jag förstår inte riktigt.
När mitt liv går på slow motion, så går andras i full fart. När mitt liv rusar iväg, så känns det som alla andra kan ta det lungt. Kan inte mitt liv gå i samma takt som alla andras?!
Mitt liv står helt stilla just nu. Medans allting runtomkring, tiden, dagarna, rusar. Det går för snabbt, samtidigt som inget händer alls. Hänger du med? Det låter antagligen lite flummigt.
Ush.
Jag vet inte riktigt vad jag ska säga.
Det fattas något.

1 comment:

Anonymous said...

förstår precis vad du menar gummaN! :D jobbigt.. Men om inget händer... FÅ saker att hända!! :P hehe snart är det jul! tänk aså.. det går faktiskt fort.. det måste du ändå erkänna! ;)