Tuesday, February 27, 2007

Skriva...

Efter några misslyckade försök till att skriva något fint och tänkvärt, så lägger jag ned det för stunden.

Jag beundrar verkligen de som kan skriva sådär grymt bra. De som fångar känslan och får plats med den i ord. Som skriver så bra att jag blir lite avundsjuk. :) De som skriver om sin vardag, och får den att verka så underbar, fast den egentligen är som alla andras. De som skriver om något lätt, och får det att låta djupt. De som skriver och öppnar ögonen på oss andra. De som skriver och aldrig slutar att skriva. De som skriver och får mig att längta...


Jag ska bli en bra skrivare. Jag ska bli en målare.
En målare med ord.

1 comment:

Anonymous said...

de va djupt :P :P
ja den e helt underbar! har du inte sett slutet? det måste du juu..:P
G.I Jane var också väldigt bra! :D Hon klarade det förstås och blev indragen i ett riktigt krig på slutet och blev hjälten där! hon va coool! :P