Friday, February 09, 2007

Hej alla ni underbara människor!
Fiin dag idag :D
Fysiken var för en gångs skull rolig, eftersom vi alla bara sprang runt och flumma, kemin var väll okej. Och efter skolan väntade jag på pappa för att få lite pengar. Då kommer Tay och säger att vi fått ett mejl från Lisa Rich! Lisa Rich är hon som "ansvarar" för vår resa borta i USA, hon fixar familjer och allt sånt där :) Stephie, jag och Margo flög iväg till datasalen och blev helt gaaaalna ;P Det visade sig att vi inte alls fått något, utan endast pappa. Meeeeen, här kommer det bästa, vi ska kanske på Six Flags!!!!!!! AAAAAAUUUUOOO!
Måste kila. Ses vi på ungdomsmötet?
Kram!

2 comments:

Anonymous said...

Hallå! Jag vill också ha en sån här sida, det verkar så mysigt. Men men vad roligt att vi ska till Six Flag, jag var där i förra året. Otroligt kul!!!! Men men, jag kanske också skaffar en sån här.

Anonymous said...

Jaaa, blogspot äääger! :D