Thursday, February 15, 2007

...

Det var en stund sedan jag skrev, jag känner mig lite tom på ord :) Men jag kan väll säga något i alla fall?
För det första så måste jag erkänna något.
Jag tänker inte göra en enda läxa ikväll, inte ett enda arbete, jag tänker inte röra på någon bok som har med skolan att göra. Jag tycker jag förtjänar en skön kväll. Jag känner mig helt slutkörd just nu. Så därför tänker jag sitta och käka glass, banan och titta på du är vad du äter. *ironiskt?* Helgen blir till för att plugga helt enkelt! THe confession-time is over.

Igår var det alla hjärtans dag. Jag skrev något fint om det förut, har dock glömt bort vad det var. Så jag säger väll bara: Life is better when you share it with someone.
I'm waiting for you.

1 comment:

Anonymous said...

Men, då var ju min födelsedag!! XD