Sunday, February 25, 2007

Fortfarande

Jag är fortfarande förkyld. Och ikväll ska vi ha gäster. De kommer förresten om en och en halv timme. Vad ska det bli av mig? Jag får väll äta snabbt och sen stänga in mig på rummet.
Man ser ju för det första helt hemsk ut. Inte för att jag liksom är en sån person som alltid hela tiden måste se perfekt ut, men med en förkylning är det omöjligt att se annat än... förkyld ut. Hehe.
För det andra vill man ju verkligen inte smitta ned någon. :P
Och vem vill dessutom snacka med någon som är snorig?
Karantän är nog den bästa platsen för mig. Jag har ju smittat ned min syster lite också. Enligt henne i alla fall. Själv tycker jag att hon ser riktigt frisk ut ;)
Jag har i alla fall duschat och jag får väll sätta på mig lite smink snart. Smink gör i alla fall lite underverk. Jag kan försöka täcka mina svullna ögon och min röda näsa :)

Au revoir mes amis!

Victoria

No comments: