Saturday, January 02, 2010

You don't know what you got

Jag måste säga att jag är väldigt, väldigt, väldigt, extremt trött på att sitta vid datorn. Facebook, och bloggen känns inte så tilldragande längre, eller vad man ska säga. Jag känner inget sug efter att uppdatera mig. Det känns lite tråkigt att jag känner så, för jag har ju tyckt om både bloggen och Facebook. Jag kanske omedvetet håller på att vänja mig vid fyra veckors datafritt liv. Jag drar ju till Polen snart.



Och nu kom jag på att jag inte berättat något om det. Jag, Linnea och Karro från klassen åker ner till Polen den 10 januari för att praktisera på ett barnhem och även ett camp för barn. Det ingår i vår linje att praktisera och eftersom pappa har kontakter där nere verkade det roligt att göra något annorlunda. Så nu vet ni vad jag kommer ha för mig från den 10 och fyra veckor framåt. 8 dagar kvar... Helt sjukt läskigt...

Om 45 minuter blir det lunch uppe hos mormor och morfar. Dags att göra sig i ordning då.
Stor kram!

1 comment:

Elin said...

Vad är det jag läser?! Victoria du får inte sluta blogga nu... vad ska jag annars läasa på min fritid?!
Puss