Friday, January 08, 2010

Lärdomar

Idag har jag kommit fram till följande extremt djupa och tankeväckande saker:

  • Blodprover är inte kul. Särskilt inte när mina vener inte vill avge blod så att sköterskan måste trycka nålen djupare och djupare...
  • Det är bra att vara ute med saker i god tid så att man slipper sista minuten panik. Som idag när våra lärare inte var säkra på att skolans försäkring var fixad för oss till Polen och seriöst undrade om vi verkligen ville åka oförsäkrade.
  • Semlor är sjukt gott!
  • Jag tycker inte om kyla. Jag är inte gjord för kallt klimat. Skicka mig till Australien, eller Thailand. Varhelst det är varmt.

Nej, nu måste jag försöka börja packa. Jag åker ju på söndag!

1 comment:

Helena said...

vaa.. ofta lärarna inte fixat med det där.. dåligt :(
så himla sjukt att ni är borta en månad sen.. wow :)