Thursday, January 07, 2010

Ingen vårdcentral idag :/

Idag börjar skolan. Inte för mig. Jag skulle ha gått till vårdcentralen för att kolla upp stafylokockerna på min hals som inte har blivit bättre. Men de på vårdcentralen tyckte inte att mitt fall var akut nog. Så jag får hålla ut ett tag till, nöja mig med att tvätta och smörja in med antibakteriell salva. Hej smärta. Suck. Om det inte är borta till när jag åker vet jag inte vad jag gör.

Imorgon måste jag till skolan. Dels för att jag ju måste säga hej då till mina kära vänner som jag inte kommer träffa på en månad, sen måste jag prata med skolan om reseersättningen så att jag får den innan jag åker (läs mina föräldrar får den). Det ska även bli planering tillsammans med oss tre och våra föräldrar, och sen ska jag och Elin försöka träffas. (Det är nog inte så smart med simningen Elin med tanke på mina sår...)

Ah, well.. Det blir väl en slappardag idag också.
Kram!

1 comment:

Elin said...

Stackare, tycker verkligen synd om dig <3.
Jag förstår, vi får ta det lite senare.