Monday, January 04, 2010

Årsresumé

Jag ska försöka mig på en liten tillbakablick av året. Enjoy! :)


Året började med besök från Australien och simning med Elin
Sedan kom våren till Stockholm, vilket även lilla Noah gjorde. Under våren fyllde Elin och Hannah 18, och Hannah tog studenten(Självklart var du en del av mitt 2009, Hannah). Also love paid a visit...
Helskumt att jag inte har en nyare bild på dessa två...Efter maj kom juni och sommarlovet. De tre första veckorna bestod av sommarjobb på dagis. Men jag hann ändå med blåbärsplockning och att upptäcka min "kreativa ådra" i bakning.

Andra delen av sommaren åkte hela familjen ner till Skåne och träffade bl.a. lilla kusinen. Noah växte så det knakade. Det blev sedan ett snabbstopp hemma innan jag åkte iväg alldeles själv till det stora landet i väst; USA. Där träffade jag Evangeline igen och helt enkelt hade det avslappnat och kul.

Hösten kom så småningom. Detta med skolstart, gymnasiets andra år startade. Med hösten kom vägskäl som ledde till en del jobbigt. Sometimes you just have to continue alone. I'm sorry for the heartache. Jag började även behandla min akne. Först med tetralysal, och numera med roaccutan. Can't wait till it's over. Men det blev chokladfestival med Hannah och besök hos Michael och Johanna i Oslo. New Moon sågs, rummet gjordes om, konserter besöktes och 10 000 gränsen passerades på bloggen.


Efter hösten kommer vintern. Vintern 2009 började med ett mörkt och slaskigt november, som senare fylldes med snö i mitten av december.



Och så har året gått. Lika fort som långsamt... 2010 kan bara bli bättre :)

3 comments:

Elin said...

VICTORIA TA GENAST BORT DEN DÄR BILDEN!!!

Hannah said...

meh ingen hannah i detta 2009 heller, haha. . . . .

Helena said...

Ååååh fina bilder :) och så ambitiöst av dig :p