Monday, June 23, 2008

21:00

Klockan är snart nio och jag ska dra mig till sängs.
Dagen varit både snabb och långsam. Klockan ett gick jag upp till mormor och sydde ut min klänning. Jag hade nämligen sytt in den för mycket på syslöjden förut så jag fick knappt på mig den, men nu är den bra :) Jag nödfixade även mina jeans, så det känns bra.
Allt är nedpackat utom sminket och tandborsten typ. Så imorgon när jag vaknar ska jag duscha och tvätta håret, klä på mig, sminka mig och sen bär det av till Arlanda.
Jag börjar bli otroligt nervös. Jag har ont i magen och mår lite illa. Men jag mår så ibland när jag ska ut och resa. Det hör till. :) Jag kommer ha det superbra, det är jag helt säker på.
Förhoppningsvis så ska jag kunna uppdatera i bloggen också. Men ha inte alltför höga förhoppningar. :)

Nu ska jag sussa.
Många stora kramar till er alla.
Wish me luck:)
Victoria

1 comment:

Anonymous said...

Åh, vad kul!!!! Lycka tll verkligen nu i USA!
Kommer att sakna dig gumman min <3
Love Elin