Monday, June 23, 2008

Snart bär det av!

Det är nu ca 14 timmar tills jag ska vakna och åka iväg till Arlanda. Planet mot London lyfter fem minuter över sju, ytterligare ca 10 timmar senare har jag landat i USA. Där ska min underbara värdfamilj möta upp mig och så börjar sex veckors äventyr. Can't wait! :D
Dagen idag består av förberedelser, förberedelser och förberedelser. Om tjugo minuter ska jag upp till min mormor och sy till en klänning, en t-shirt och en nödlagning på mina jeans. Sen gäller det att packa ner allting, och sen ska jag fixa i ordning mig själv. Som att måla nytt nagellack på fingrar och tår, raka benen allt sånt där kul och nödvändigt. Packningen kommer inte att bli några problem. Av någon anledning så tycker jag att det är otroligt kul att packa. Så den här dagen blir skojsig och den kommer att gå otroligt fort!
Jag ska försöka lägga mig vid nio så att jag i alla fall får sova i sex timmar innan jag ska upp. Tidigare än nio kommer inte att gå och frågan är om jag ens kommer kunna somna då. Men vi får se. :)
Kanske uppdaterar en gång till innan jag sussar.
Pussar och kramar
Victoria

No comments: