Thursday, June 05, 2008

slut

Jaha. Då var nian slut. Tiden på Södermalmskyrkans kristna skola är över. Det känns helt stört konstigt. Plötsligt finns det inte mer. Det är som om en dörr stängts igen bakom och framför ligger gymnasiet som ett stort mörkt oupptäckt rum. Lääskiigt... ;) Men seriöst, det känns riktigt skumt.
Avslutningen och nians lunch var riktigt sorgliga. Det var tårar och ännu mera tårar. Tänk att flera av dem jag spenderat tio år av mitt liv med kommer jag aldrig att se igen... Joel och Steven ska flytta och vi sprids ut på olika skolor. Men vi kommer och vi SKA ses igen, vi måste. Förhoppningsvis innan december då vi ska träffas hos Tomas och ha tacokväll :) Ifall någon i klassen läser detta: Love you! :)

Söta Elin kom hem till mig i onsdags och sov över så att hon skulle kunna sminka mig och fixa håret till avslutningen. Tack gumman! Du är guld värd :)
När vi kom hem så firade vi det lite extra med tårta och god mat. Fredrik och Rebecka kom också. Mys :)

Kram på er alla

2 comments:

Anonymous said...

mm jag vet hur de känns... men gymnasiet kommer bli en rolig och härlig utmaning på alla sätt och vis :)

De var så lite :) va var bara roligt att sminka en sådan söt och underbar flicka som du är!
Du ÄR en ängel <3

Evynina said...

Självklart ska vi ses hos Tomas och äta Tacos..det är ju tradition!!XD