Wednesday, July 02, 2008

Greetings from the States

Hej mina kara vanner som ar kvar i Sverige.
Nu sitter jag har i USA och har varit har i en vecka. Jag maste saga att jag trivs underbart bra har, vadret ar harligt och maten ar god.
Jag ska forsoka gora en snabb genomgang av min vecka.
Tisdag: Pappa och jag vaknar vid tre pa morgonen for att aka ivag till Arlanda.
Nar vi kommer till Arlanda gar vi forbi varldens langsta ko till ombokning. Tur att det inte ar vi, tanker jag nar vi glatt gar vidare. Nar vi kommer till incheckningen ar det ingen dar. "Jippiie, vi ar forst ocksa" tanker jag. Men da kommer en flygvardinna fram till oss och meddelar att planet ar installt. Min gladje forsvinner pa en sekund och tankar som "Det blir inget USA", "Min sommar ar forstord", "Vad ska vi saga till Deckers?" rusar igenom mitt huvud. Men hon sager lungt att vi far stalla oss i kon (Nej, inte kossan, utan en san dar linje med manniskor) dar borta, den kon som vi precis passerat... Yey. I den kon far vi sta i tva timmar eftersom personalen vill dricka klart sitt kaffe. Nar vi val kommer fram och far vara biljetter sa far vi vanta i fem timmar pa nasta plan som kommer ta oss till Munchen. ca tolv timmar senare ar vi i USA.

Nu blev det har sa himla langt att jag inte orkar skriva resten av veckan. Jag kan saga att den var fylld med Jetlag, lite shopping, tjej och filmkvallar, och massa annat. Jag har det sa stort bra har att det inte gar att beskriva.
Ikvall blir det ungdomsmote och lite senare blir det fyrverkerier. Pa fredag ar det fjarde juli med riktig amerikansk celebration. Yeey! :D

Forhoppningsvis sa kommer jag ha tillgang till data en gang i veckan sa vi far se hur det gar med uppdateringen.
Men ha det fint dar borta i Sverige nu och sakna mig inte for mycket:) Jag har det bra har.

Stora kramar
Victoria

1 comment:

Anonymous said...

heii min söta <33
va ja saknar diig!! eller?
joda, liite iaf ;) kul att du har det bra, bättre än hemma? *snyft* nee, skojja bara. Jag har inte hört nått från diig!! bara mamma o pappa! har du dumpat mig?xDD haha, förlåt att jag skojjar så mkt men jag måste göra mig av med allt jue!!du kan läsa min blogg så får du veta alla detaljer som händer här :) men säg till så jag börjar skriva :P pussar o kramar!!
saknar diig!
xoxo
Therese <33