Sunday, June 15, 2008

sämst

Ja, jag vet. Jag är verkligen sämst på att uppdatera min blogg. Jag har saker att skriva, men inte orken. Så det blir som det blir. Det är ändå ingen som läser liksom :P
Men... Jag började sommarjobba förra veckan på ett dagis. Jag jobbar med 3-5 åringar på en avdelning som heter fjärilen. De är otroligt söta, men också väldigt krävande. Jag är helt slut efter min första vecka och jag har börjat undra hur jag ska orka med nästa. Men det kommer nog att gå bra får jag hoppas. Det är inte tråkigt direkt. En liten kul grej är att ett barn säger "tojjan" till mig ibland. Det smeknamnet har jag inte hört sen jag var typ 5 år eller nått. Men det är lite småkul. :)
Om 8 dagar åker jag till USA och blir borta i sex veckor, varav 5 av dem blir helt själv utan föräldrar. Väldigt spännande och underbart skönt...

Igår kom Johan till Sverige. Iiiih! :) Superhärligt. Jag har inte sett honom sen september förra året. Det är inte alls kul att det blir så sällan. Men nu är han här i alla fall. Han kommer vara kvar i Sverige när jag drar till USA, men han åker tillbaka till USA sen och då träffar jag honom där. Niiice :)
Jaa..
Dagens låt: Let it all out - Relient K
btw, har jag sagt att det finns en stor chans att jag ska se på en relient k konsert när jag är i USA? :D:D:D:D Woooondeeerfuuul
Se yah and love yah!

No comments: