Thursday, February 25, 2010

Mycket sömn.. Not

Natten till idag sov jag i fyra timmar. Alltså har det varit en seg dag idag. En otroligt seg dag, med nedslående besked. Jag fick inte MVG på historiaprovet. Jag vet, det är inte hela världen, och även om jag var inställd på att inte få MVG så hoppades jag ändå innerst inne. Min tröst blir pizza ikväll. Inbakad calzone... Däremot ska jag springa runt och städa hela huset. Imorgon får vi nämligen guests från Skottland som ska delta på den församlingsencounter som kommer vara i helgen. Mitt rum kommer de dessutom förmodligen att få också. Buhu. Nackdelen med att ha det största rummet i huset är just detta, att det alltid lånas ut. Ajja. Snart kommer pappa.

Juste! Jag måste uppmärksamma att förra inlägget var mitt 888:e inlägg!
Kram!

No comments: