Sunday, February 21, 2010

I'm back!


Nu är jag, och datorn, tillbaka. Äntligen kan jag ta kontakt med omvärlden!

Vad har hänt denna långa vecka då? Ja, jag vet faktiskt inte. Inte så mycket mer än att jag, en vecka innan sportlovet, insett att jag har så sjukt mycket plugg, och inte tillräckligt med tid att faktiskt plugga. I fredags fick jag veta att vårt sista stora arbete innan kursen avslutas skulle in. Ett arbete som jag på grund av sjukdom och avsaknad av dator inte ens kunnat börja med. Min reaktion: krokodiltårar som gjorde min kära klasskompis helt förskräckt. Första, men förmodligen inte sista, gången som jag gråter i skolan. Kanske sätter jag för stor press på mig själv ibland. På onsdag har jag historiaprov. Något jag måste läsa 42 sidor inför. Har jag börjat på det? Nej. Åh vad jag är trött på min odisciplin. Efter lovet ska jag verkligen se till att skärpa mig. Jag hatar att misslyckas.
Jag stannar hemma imorgon från kyrkan. Något jag bara gör om jag är sjuk eller har alldeles för mycket plugg. Ni kan ju gissa anledningen.
Dags att lägga sig.
Vi hörs imorgon!

No comments: