Wednesday, February 24, 2010

Bad face day

Då var det provet avklarat. Det gick inte alls så bra som jag hoppats. Seriöst... Mitt MVG flaxade iväg ut genom det (stängda) fönstret. This sucks.

Ikväll är det storsamling med Ny Generation. En kristen ungdomsorganisation för dem som har kristna skolgrupper på sin skola. Nu undrar jag bara om jag för det första kommer komma in till stan, och för det andra om jag kommer hem från stan. Ajja, det löser sig.

För övrigt kom jag på en grym idé idag. Det finns "Bad hair day" mössor, varför finns det inte en "Bad face day" mask typ? En sån skulle jag behöva idag. Jag har fått små röda prickar i ansiktet, nej det är inte finnar, som jag misstänker kan vara stafylokocker. Jag försöker döda dem med alsolsprit, men jag kan inte använda smink så länge de är kvar där. Förmodligen trotsar jag detta och använder lite smink ändå dock. Men det är själva principen.

Ajja. Dags att försöka sminka sig lite.
Kram!

No comments: