Tuesday, July 22, 2008

Tisdag

Sitter har pa Lorens kontor.
Ikvall ar det andra kvallen av VBS - Vacation Bible School.
Jag undervisar barn i aldrarna 4-5 och jag maste saga att det inte ar latt. Man kan tycka att sma barn ar sota och snalla. Men vissa ar saa jobbiga. Men jag tror att Gud har en plan for de har barnen och jag kommer nog lara mig mycket. Sa aven om jag inte ar overlycklig som de flasta andra ledarna har ar, sa vet jag att i slutandan sa kommer det bli seger och jag kommer vara glad att jag faktiskt gjorde det. Det verkar som Gud vill lara mig nagot den har sommaren, for jag kommer har jobbat med barn hela sommaren. Men som sagt, det kommer ga bra.
Jag vet inte hur mycket data det blir den har veckan och nasta vecka. Pa lordag aker vi till Soulfest och ar borta till sondagen efter. Sa vi far se hur det bli.
Imorgon ska jag pa Relient K!!!! Dream coming true. Jag kan inte fatta att jag faktiskt ska se Relient K, live! Jag dromde att jag missade konserten men att de istallet kom till mig och snackade med mig. Hehe. Jag och Johan ska aka och se den tillsammans. Sa det blir megakul!
Pa fredag innan VBS ska vi aka till stranden och bada, forhoppningsvis sa kommer Johan med till det ocksa, om han inte har en jobbintervju da.
Sen aker vi pa lordag.
Ha det fint i Sverige sa lange.

Stora kramar
Victoria

No comments: