Thursday, July 17, 2008

Blogg igen

Det verkar som om ni far vanja er vid korta inlagg har. Men det ar nagonting i alla fall :)
Ja, i tisdags shoppade vi, jag kopte jeans och nagra fina toppar. Jag ar ratt sa nojd :)
Igar kommer jag inte ihag vad vi gjorde... Joo, vi sov till elva (sweet) och runt tre akte vi till Evangelines mamma och kakade pizza. Senare pa kvallen akte vi till Lane och Mercedes som campar den har veckan. Nar vi kom hem sag vi pa Juno som visade sig vara en otroligt rolig och bra film som jag verkligen rekomenderar.
Idag sa ska jag forbereda infor nasta veckas VBS med min hjalpledare sa att allting ar klappat och klart. Vad som hander sen och hur lang tid det kommer ta vet jag inte.
Imorgon ska jag traffa Johan! :D Jag ska sova over hos honom hela helgen, jag ser verkligen fram emot det.

Men nu ska jag ga.
Stora kramar till er alla dar hemma.

1 comment:

Anonymous said...

eller hur! visst e Juno bra :D:D älskar den!

puss puss
youre love; Therese<33