Tuesday, February 26, 2008

Time flies

Vad har hänt nu senast då?
Prao veckan tog slut, himmelskt. Jag hade kul de sista dagarna, jag snacka med Frasse som var helskön och han fick mig att lova att komma och hälsa på. Jag fick även ett presentkort med 200:- på Coop. Yeah, respekt )
Fredagen och ungdomsmöte kom, och i normal takt kom även lördagen.
Lina och Natte skulle ha födelsedagsfest, så jag mötte upp Hannah vid Jordbro senare på kvällen och hamnade där. Det var trevligt och goa människor. Vid elva så åkta jag och Hannah hem till mig och satte oss och glodde på film. Först Freedom Writers (grymt bra film), och sen Superman Returns, fast där snabbspolade vi bara till de fina scenerna. ;)
Eftersom det var två relativt långa filmer, så blev vi klara ganska sent. Filmerna slutade vid kvart i fyra, och vi somnade halv fem. Ja, i alla fall somnade jag då.
Söndagen medföljde frukost och väldigt mycket SingStar.
Måndag blev världens slappardag med endast tv hela dagen. Mmmm
Jag vill ha Hollisteeeer!


No comments: