Saturday, February 02, 2008

2 veckor till, håll ut!

Tjenomors!
Nu tänkte jag berätta om de två otroligt intressante (NOT) veckor jag har framför mig. Och eftersom jag inte har orken att sitta och skriva i berättandeform, så får det liksom bli dag för dag.
V.6
Mån: Matteprov, Fysikläxa
Tis: Nationella prov i svenska, franskaläxa och kemiläxa
Ons:
Tors: Nationella i svenska, kemiläxa, skolråd
Fre: Vinteridrottsdag med bad (snön e ju borta!)
Lör: Pluggdag + Hannah(?)
Sön: Gudstjänst, pluggdag
V.7 (Här kommer det riktigt jobbiga)
Mån: Fysik prov
Tis: Franska prov
Ons: Redovisning om sekter
Tors: Kemi redovisning
Fre: Inlämning av kompendium om sekter
Lör: Sovdag, prao nästa vecka! Woho!
Sön: Äventyrsskolan
V. 8
PRAO
Med sovmorgon till åtta varje morgon. Yeehaa! (Jag brukar nämligen gå upp sex på morgonen annars)
Det är mina närmsta två veckor.
Guuuuud!

1 comment:

Anonymous said...

Hjälp! Det var länge sen man hade så mycket plugg... Men du kommer lyckas gumman!!