Tuesday, February 05, 2008

gymnasium

Jaha, nu har jag valt gymnasium då... Lite pirr i magen, men det känns ändå helt rätt.

Nu ska du få se:
1. Tullinge gymnasium
Linje: sam-beteende
Språkval: franska steg 3, italienska steg 1
Estetisk verksamhet: musik
2. Nynäshamns gymnasium
Linje: sam-sam
Språkval: franska steg 3, italienska steg 1
3. Haninge Fria
Linje: sam-sam
Språkval: franska steg 3, italienska steg 1
Estetisk verksamhet: drama

Så nu var det gjort och som sagt känns det faktiskt helt rätt, det är Tullinge jag vill gå, där ska jag vara :P Visst kommer det att bli lite jobbigt att åka dit, men det tror jag att det är värt.
Franska steg tre kommer att bli jobbigt... Men man får ju sånna där meritpoäng, ochd dessutom är det bättre att kunna ett språk bra än två språk halvdant.

Kommentera! :D

2 comments:

Anonymous said...

Men lilla gumman!!!!! Om du ska välja sam - sam så är ju fria en mycket bättre skola än nynäs!! Mindre skola kanske, men du skulle inte bli besviken! det kan jag lova!! ;) Sen är ju jag här också.. så varför skulle du då INTE välja fria??.. nej gumman, jag är lite förvirrad hära! :P du får allt ta o förklara dig på fredag! :D

Anonymous said...

Vad skönt att du har bestämt dig! Det skulle vara roligt om du kom in på Tullinge... då kanske vi kan träffas lite oftare :) <3