Saturday, December 30, 2006

Summer?

You must realize... Summer is here in any minute!

Yeay!

Jag längtar helt seriöst till sommaren, till våren. Ush, jag vill inte tillbaka till skolan. Det är ju bara en liten vecka kvar liksom.. :-S
Men, vad har hänt än så länge då? Ja, julen blev lyckad :) Och vad som händer på woodsarnas julafton ser du några inlägg tidigare.
Sen var det bara slappa dagen efter, juldagen. Superskönt!
På tisdagen åkte vi till mormor och morfar och åt och hade det trevligt. Vi passade på att kika på vår framtida villa. Just nu är det bara "skelettet" som syns, grunden är lagd och pinnarna fär väggarna ska vara är också fixade :) Där flyttar vi in i maj.
Ja, på onsdagen sen åkte jag och Josse och handla! Mellandagsrean! Yeay. Jag köpte en tröja på H&M, en t-shirt och ett par jeans på Gina Tricot och ett par örhängen.
På torsdagen sen åkte vi på muséum... Helt okej men inget jag var överlycklig för. Det blev Nordiska muséet och Historiska. Man måste ju ändå passa på medans muséerna är gratis. De kostar ju nu efter nyår. Efter de besöken, jo juste! Inte att glömma så gick vi på kinarestaurang också. Det var mysigt och maten var också väldigt god. Kycklingspett.. Mmmmmmm.....
Men i varje fall, efter muséerna åkte jag till T-centralen och sprang runt på olika H&M efter en kjol till nyår. Jag hittade inte en enda kjol. Men en klänning hittade jag som jag är väldigt nöjd med. Så nu är man fit for fight. :) Jaa, fredagen åkte vi till mormor igen och då kom också våra kusiner. Veronika och Tobias. Trevligt trevligt. Där uppehöll vi oss inte för länge och då vi kom hem somnade jag på soffan. Myys.
Jaa, senare på kvällen bar det av till Tumba och Unite med Josse. Det var faktist mycket trevligt. Daniel Stenmark predikade och det var grymt bra! Släng skräpmaten!
Och nu sitter man här... Uttråkad och längtandes efter sommaren.

Glad sommar!

1 comment:

Anonymous said...

fint (: