Wednesday, May 05, 2010

Hyype!

Hej barn!
Efter det här inlägget är det bara 4 kvar tills jag når 1000. Jag har lite beslutsångest över hur jag ska göra. Lägga ner, eller fortsätta? Än har jag lite tid kvar att bestämma mig. Det får bli som med allt annat. Ett hastigt beslut i sista stund. Aanyway. Anledning till brist på blogginlägg de senaste dagarna: Ingen lust. Eller, jo. Fast jag har inte haft lust att sitta vid datorn. Så det har blivit en liten halv datorfasta. Mer eller mindre. Nu i helgen blir det myycket. Det är konferens i kyrkan. Och jag är hyype! Det kommer att bli totally awesome. Så, ingen dator under helgen. Världen går inte under dock. So no problem. I skrivande stund (typ) håller jag på att packa resväskan som ska följa med till Alice i helgen. Det blir övernattning där och det är mycket som ska med. Mycket, mycket, mycket... Ah well. Om jag vill sova någon gång så borde jag fortsätta.

Kram på er! Have a supernice weekend.
Btw. Om ni inte har något att göra på lördag kväll så tycker jag att ni ska svänga förbi min kyrka kl. 21 ungefär. Det är en befallning. Det kommer bli en gryym lovsångskonsert med Matthew Johnson som du absolut inte vill missa. Enda anledningen till att inte komma är din egen begravning. Typ ;) Nej, men som sagt. Har du inget annat för dig så borde du seriöst fundera över att komma till Södermalmskyrkan på Götgatan 87. Tunnelbanestation Skanstull. 21.00

Hoppas vi ses!

No comments: