Saturday, May 15, 2010

Farewell

Anledningen till att jag inte skrivit något är för att det här ska vara mitt sista inlägg. Och jag har velat dra ut lite på det. Tänkt över om jag verkligen ska sluta blogga eller inte. Jag har ju ändå hållt på till och från sen 2006. Men fyra år ungefär. Det har blivit en vana, någonting jag gör liksom. Det känns konstigt att bara lägga ner det helt. Samtidigt är det kanske det jag behöver. En förändring, något nytt. Lägga något gammalt bakom mig för att komma framåt.

Just nu kommer jag inte radera bloggen. Men jag kan inte heller lova att jag kommer uppdatera. Den kanske får ligga här bara. Något jag definitivt ska göra dock är skriva ut alla inlägg jag skrivit och publicerat. Det är sådana minnen. Och som den nostalgitripp-älskaren jag är så är det sånt här jag vill spara och kunna se tillbaka på. Bloggen har ju ändå fått spegla en del av min utveckling personligt, och även hur jag skriver. Kolla bara de allra första inläggen. Man kan verkligen märka att jag var liten. Hehe. Men ja, det är sånt jag vill spara. Kunna visa för barnbarnen liksom.

För ett tag framöver är detta mitt sista inlägg. Trots att jag vill komma tillbaka så tror jag att jag behöver lägga ner den. Time to move on.

Ha det så bra kära vänner.
Vi ses i verkligheten

2 comments:

Elin said...

NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!

Helena said...

:( :( :(