Tuesday, May 13, 2008

Snott från Hannah :)

DAGENS VILL HA: looov
DAGENS "JAG HAR": haft det bra och dåligt, at the same time :)
DAGENS KLÄDSEL: Jeans, abercrombie t-shirt och kors
DAGENS SMINK: Endast mascara, eye-liner, ögonskugga och rouge
DAGENS FRISYR: utsläppt, som vanligt. Lite lockigt var det idag dock, hade fläta igår.
DAGENS HÄNDELSE: haha, han på tåget mot skarpnäck. Kunde inte hålla mig för garv :D
DAGENS LÅT: Something I love by Hannes&Victoria
DAGENS PLANER: käka mer choklad..
DAGENS SAKNAD: Lugn
DAGENS DUMMASTE: Kan inte komma på något
DAGENS BORDE: Jag borde plugga mer
DAGENS DROG: choklad och mazarin
DAGENS BÄSTA: Je ne sais pas
DAGENS ROLIGASTE: gubben på tåget till skolan
DAGENS FAVORIT: eeeh... Jag vet inte
DAGENS KÖP: Jag har inte köpt något idag.
DAGENS GODIS: chokladen mint krokant )
DAGENS LÄNGTAN: sågen!
DAGENS "JAG VILL": ha choklad!
DAGENS ORD: stööört

2 comments:

Anonymous said...

hahaha Du är ju bara för roligt och söt! :)
Puss på dig <3

Anonymous said...

Åh, tack att du röstade på mig! =D