Thursday, May 29, 2008

Hemma igen

Hemma från en underbar klassresa.
Vår klass var på Sågen i Nynäshamn, 15 minuter med bil från var jag bor. Men det var stört mysigt ändå och det kändes inte som om jag var så nära hemma.
Vi har solat, badat, ätit, lekt och pratat. Umgåtts med klassen helt enkelt. Underbart. :)
Det var sista klassresan, riktigt sorgligt faktiskt. Det slog mig några gånger men jag sköt alltid iväg det. Ush vad sorgligt det kommer att bli.
Vi har även haft två otroligt bra kvällssamlingar, en med skolpastorn och en med en av dem som följde med på vår resa till USA. Jag har fått väldigt mycket från Gud som jag aldrig kommer att glömma eller släppa. Jag skriver ner det i min dagbok för säkerhetsskull.

Efter att ha suttit i solen i nästan tre dagar i sträck så blir man lite slut. Därför ska jag försöka krypa ner i min säng lite tidigare idag. Vi får se hur det går ;)
Kram!

No comments: