Thursday, May 22, 2008

Ny bula på huvudet..

Knäppgök Victoria.
Så, sista torsdagen i skolan idag. Yippiee! Vilket också medförde lite sorgliga stunder, men det tar vi i slutet.
På mattelektionen gjorde vi ingenting alls. Halva klassen hade mattenationella och vi andra bara satt och prata. Vilket i och för sig var jätte skönt. Man känner verkligen att det är sommarlov om bara två veckor. Tack Gud!
Sedan hade vi svenska, där vi fick varsina små böcker som varje person i klassen ska skriva en egen personlig hälsning till varandra. Så gulligt, och ett bra minne.
Dagen flöt på och franska gruppen gick på en fransk restaurang, som var helt okej. Det var dyrt, vi fick inte rätt mat, det var lite mat, men gott var det. Efteråt så såg vi världens snyggaste bil, så tror du inte att jag går rakt in i en lyktstolpe när jag tittar på bilen. SMART! Alla runtomkring asgarva, vilket jag också gjorde, för lite kul var det, om än pinsamt :P
Sista lektionen var engelska hemspråk för mig. Jag hade bakat en choklad-sak som jag bjöd på och vi satt och snacka. Det var min sista hemspråkslektion. Vilket var lite sorgligt eftersom jag haft hemspråk och min lärare de senaste 6 åren. Det var tårar när vi sa hej då. But that's life. Snart börjar ett helt nytt, oskrivet kapitel för mig, på gymnasiet.

Kram kram!

No comments: