Wednesday, April 09, 2008

Plugg? Näää

Alltså... Jaa. Jag borde egentligen sitta och göra tre sidor matte och en fet historia uppgift om mellankrigstiden. Men tror du att jag gör det? Nej, jag har ingen som helst motivation utan istället kollar jag runt på massa bloggar och är inloggad på myspace och facebook.
Jag som i vanliga fall brukar vara värsta disciplinerad och grejer, nu går det inge bra alls. Aj aj aj Victoria.
En kul grej på facebook bara:
Någon snubbe från England addar mig och börjar småflörta. När han sedan får reda på min ålder, så hade han trott att jag var minst 20 år. Hur i hela friden kan man tro att jag är 20 år?? Min syrra tittade på min bild och tyckte att jag såg ut som 14. Dock vet jag inte vilket som är bäst, 20 eller 14?
Men plugg var det va?
Ush. Give me some motivation please?

1 comment:

Anonymous said...

jag är oxå sån när det kommer till plugg...
hehehe vad roligt :)