Sunday, April 27, 2008

Duktig Victoria


Victoria goes good girl.
Den här helgen är en plugghelg med två redovisningar, ett prov och en diskussion, allt på en och en halv dag. Jippie! Dessutom har jag väldans ont i halsen men jag hoppas och ber att jag ska bli frisk till på tisdag. Bön är en mycket bra sak tycker jag. Mycket händer när man ber. :)
Så bilderna som ni ser är på mitt rum, före och efter jag städat. Före är bilden till högst upp och efter är bilden under. Fint det blev va? Jag bytte lakan och torkade skrivbordet och hyllorna och dammsög och tände mina doftljus. Nu luktar det himmelskt i mitt rum. Och rena lakan är nästan ännu bättre. Wiie!
Men nu ska jag återgå till mina studier och jämföra Stalin och Hitler.
Kram kram!
Be blessed.

1 comment:

Anonymous said...

Vad duktig du är tojjan ;)
Super duktig, det ska du minsann veta.

Du, vi måste ju ses något mer, någon dag, än att bara småprata innan och efter ungdomsmötet. Ta en glass i vårvädret eller nått :)
<3